29 września 2020

Czym jest storytelling w marketingu?

Połowa lat 90. ubiegłego wieku, w telewizji po raz pierwszy pojawia się reklama Coca-Coli, z udziałem sznura pięknie oświetlonych ciężarówek, “przywożących” święta Bożego Narodzenia, z piosenką Holidays Are Coming w tle. 3 lata później reklama jest emitowana już w ponad 100 krajach, a jej premiera dla milionów widzów na całym świecie oznacza, że już czas na przygotowania do gwiazdki. W 2001 roku firma postanawia wypuścić nową kampanię, jednak jest już za późno...

7 października 2020

Copywriting a content marketing – na czym polega różnica?

Świat digital marketingu jest niezwykle bogaty w różnego rodzaju procesy czy strategie i, co za tym idzie, także pojęcia. Jako że jest to stosunkowo świeża dziedzina, a w dodatku stale zmieniająca się, w terminologii panuje pewien nieład. Jedną z zagwozdek jest różnica między content marketingiem a copywritingiem. W tym artykule postaram się wyjaśnić oba pojęcia oraz na czym polega ich odrębność.

21 października 2020

Branded content - co to jest?

Obecnie powszechnie mówi się o świadomej konsumpcji. Przyklaskujemy transparentnym biznesom, głośno sprzeciwiamy się firmom, które testują na zwierzętach czy wykorzystują azjatyckie fabryki, staramy się być zero waste, twardo stawiamy na ekologię. Jednocześnie coraz więcej osób jest zirytowanych głupimi treściami reklam, traktującymi odbiorcę po prostu jak głupka (nawet jeśli spełniają one poniekąd swoją funkcję, bo przecież się o nich mówi). Odpowiedzią na to wszystko jest branded content.

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider